Notícies de Malgrat

La tercera Assemblea Oberta (AO) organitzada per la CUP Malgrat es va allargar més enllà de les dues hores previstes per tractar sobre Medi Ambient, Urbanisme i Residus. I és que el debat va ser intens, molt participatiu i productiu entre les persones que es van aplegar dissabte 9 de febrer a la tarda a la biblioteca La Cooperativa.

L’Àrea de Serveis Personals ha estat la temàtica que més debat ha generat durant la segona assemblea oberta organitzada per la CUP Malgrat. Perquè? Principalment, per la seva llarga situació de vulnerabilitat; insuficient personal per ratio, poc desenvolupament de projectes o inexistència de transversalitat i de plans individualitzats. D’aquí que la necessitat immediata de transformar-se per oferir un servei útil al nostre poble sigui real, entenent que apostar per aquesta àrea municipal és apostar també per tota la gent que hi viu.

assemble oberta educacio i associacionisme cup malgrat

Teixir xarxes que busquin la col·lectivitat com a eix transversal en temes educatius i d’associacionisme. Aquesta és la conclusió general de l’assemblea oberta sobre Educació i Associacionisme organitzada per la CUP Malgrat, la primera de les 7 trobades que s’aniran desenvolupant els propers dissabtes i que tractaran diverses temàtiques relacionades amb el poble.

Dissabte dia 19 de gener, a l’Arxiu Municipal de Malgrat, vam explicar la nostra candidatura a les Eleccions Municipals 2019. Vam recordar d’on venim, quina ha estat la nostra feina aquests 4 anys i cap on caminem: de l’activisme al carrer que mai hem deixat de banda i que no tenim cap intenció d’abandonar. Amb aquest objectiu, vam presentar als actuals membres de l’assemblea local i a les companyes que ens representaran en els primers llocs de la llista electoral.

L'assemblea CUP Malgrat nega que les nostres representants a l’Ajuntament proposessin a cap altre formació la possibilitat de fer un pacte ERC, CiU, CUP i JxM, ni que manifestessin a ningú que la seva paraula podia convèncer a l’assemblea per aconseguir aquesta entesa.

Pàgines